[Lugos-mozilla] Deer Park sl-SI za Linux

Leon Zobec pozdravljeni at yahoo.com
Mon Aug 29 20:36:46 CEST 2005

Hvala za link!

Saj razpakirati ze znam. ;oD Prisel sem tudi do
zagona, ampak se je Deer Park ze po prvem koraku
parkiral:

Razclenitvena napaka v XML: nedefiniran element
Mesto: chome://browser/content/browser.xul
Stevilka vrstice: 902, stolpec: 15:
menuitem id="sanitizeItem"

Bom poskusil se s kaksno starejso verzijo, ce jo bom
nasel.

Lep pozdrav,
Leon

--- "&#65533;iga '[BISI]' Sancin" <bisi at pikslar.com>
wrote:

> Huhja...
> 1. Najnovejso lahko dobis tukaj:

ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/latest-mozilla1.8-l10n/firefox-1.0+.sl.linux-i686.tar.gz