[Lugos-mozilla] Deer Park sl-SI za Linux

"Žiga '[BISI]' Sancin" bisi at pikslar.com
Mon Aug 29 18:46:06 CEST 2005

Huhja...
1. Najnovejso lahko dobis tukaj:
ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/latest-mozilla1.8-l10n/firefox-1.0+.sl.linux-i686.tar.gz

2. Hm, pa prihajamo na podrocje linuxa, hihi... Prijaznost odpakiranja
datoteke je odvisna od distribucije. Ce imas na primer ubuntu, ti bo
brskalnik najbrz sam prepoznal koncnico in ti jo odprl, ostalo pa potem
extractas v poljubni imenik (podobno prijazno kot v katerem drugem os).
No ja, v vseh distribucijah pa bi moralo naceloma (linux...) delovati
odpakiranje, ce se premaknes v poljuben imenik z zgornjo datoteko in
uporabis v terminalu: tar xzvf firefox-1.0+.sl.linux.tar.gz

lp
bisi