[Lugos-mozilla] filtri

Matej Kovacic matej.kovacic at owca.info
Fri Apr 15 11:10:43 CEST 2005

Pozdrav,

imam eno vprašanje glede nastavitve Thunderbirda.

Neka kolegica mi neprestano pošilja razne "multimedijske bedarije"
("zabavne" slike, filme, itd.). Ker sem na dial-up povezavi me to precej
mooti in mi povzroča stroške.

Nekajkrat sva se že pogovorila na to temo, vendar zaleže za največ nekaj
mesecev, potem pa se spet znajdem med prejemniki.

Imam več e-naslovov in na enem je mogoče nastavljati filtre ki
filtrirajo sporočila glede na velikost. Vendar je sedaj ugotovila, da mi
lahko pošilja pošto na druga dva naslova, kjer filtrov ne morem nastavljati.

Zanima me, če je mogoče v TBju nastaviti kakšen filter, ki bi že na
strežniku zavrnil preveliko pošto (uporabljam POP3), hkrati pa bi rad,
da pošiljatelj dobi obvestilo, da je bilo sporočilo zavrnjeno (in zakaj
je bilo zavrnjeno).

Je to mogoče?

lp, Matej
--
http://matej.owca.info/
Mi ne morete poslati odgovora na e-mail?