[Lugos-mozilla] manjše težave

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Fri Apr 15 10:26:31 CEST 2005

Sorry za ono prej in za tokratno vmešavanje.

Q1: Kateri OS imaš: Win, linux, ...? NOD32 izgleda zelo različno po OS.
Distro za Win9x/NT/2000/XP podpira tudi LAN/WAN - torej tudi VPN.
Q2: imaš firewall (slovensko požarni zid)? Če ne, ga namesti.
Q3: je tako tudi z ostalimi sporočili, ki jih dobiš od drugih (s PC XY)
ali le s tvojega PCja (PC A)?
Q4: kako izgleda mejl, ki ga dobiš od sodelavca - ima službeno mašino PC B?