[Lugos-mozilla] Thunderbird - manjše težave

Aleš Curk kavka14 at gmail.com
Wed Apr 6 08:47:26 CEST 2005

Če se lahko na hitro vmešam v to debato.

V roku enega meseca bomo pri nas razvili točno tak program, ki ga ti
potrebuješ.

Možen bo uvoz podatkov (npr.: addressarja), pošiljanje mailov po raznih
kriterijih, zgodovina poslanih mailov, pa še marsikaj

Če te zanima se oglasi na naslov ales na curk-sp.si

--
Aleš :)