[Lugos-mozilla] Thunderbird - manjše težave

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Tue Apr 5 19:08:16 CEST 2005

Igor, dobrodošel.

Torej tabela naj bi bila zelo plastično takale:

   !     A   !  B  !     C   !   D  !  E      !  F    ! G   !
   ! enaslov ! ime ! priimek ! spol ! rleto ! jezik ! velja !

To so minimalni podatki, ki jih potrebuješ za razpošiljanje novic.
Npr. en zapis:

enaslov - elektronska at posta.
ime     - Kdo.
priimek - Čigav.
spol    - moški.
rleto   - 1670.
jezik   - starocerkvenoslovanščina.
velja   - 1.1.2010.

Za začetek naj povem, da rabiš najmanj tri iskalne kriterije:
- rleto
- enaslov
- velja

Za OOo rabim še nekaj časa - razmisliti velja o snemanju makroja.
Podatki pa so zanj verjetno prekompleksni.

lp, JK