[LUGOS-MOZILLA] Slovenske povezave v zaznamkih

Martin Srebotnjak miles at filmsi.net
Fri Oct 22 11:39:54 CEST 2004

No, pa je prišel škrat v moj seznam, tukaj pravilno izpisan (16 vnosov):

Priljubljena slovenska spletna mesta
   24ur.com
   Najdi.si
   Delova borza (http://borza.delo.si/) (novo na seznamu!)
   eDavki (http://edavki.durs.si/) (novo na seznamu!)
   E-uprava
   Slo-Tech
   COBISS
   Kulinarična Slovenija
   bolha.com (http://www.bolha.com/) (novo na seznamu!)
   Telefonski imenik Slovenije
   Delo  ALI Dnevnik ALI Večer (mogoče ne Delo, če je že Delova borza?)
   Mladina
   LUGOS
   Slovenska tiskovna agencija
   ŽVPL
   Banka Slovenije - tečajnica (novo na seznamu!)

No mogoče lahko tudi zadnji vnosi izpustimo, bolj pomembna je borzna
tečajnica, ki je že gor. Tako dobimo 15 vnosov.

LP,
m.

Martin Srebotnjak pravi: