[LUGOS-MOZILLA] Slovenske povezave v zaznamkih

Martin Srebotnjak miles at filmsi.net
Fri Oct 22 11:08:29 CEST 2004

Pomisleki:
Jah, če imaš dve Univerzi, moraš imeti še tretjo. Štefan ne sodi tja v
tisto rubriko, čeprav se grejo zdaj tudi šolo...
JAz mislim, da če ukinemo razdelitev na podskupine, bo takoj lažje izločit.
Po logiki 12-15 je potem potrebno izločit vse banke in dodat tečajnico
Banke Slovenije.
Pa mogoče vremensko napoved Ministrstva za okolje, uprave za kaj-je-že...
Ven bi vrgel vse mobilne operaterje, naj plačajo, če hočejo bit gor.
Tudi medije bi oklestil, pustil bi po en priporočen medij iz vsake
tehnologije, predvsem javne, npr.  RTV Slovenija, pa komercialna
24ur.com, uradna STA, Mladina, Slo-tech. Treba je vedet, da izbiramo
spletne strani z dobro vsebino, ne spletne strani dobrih izdelkov. Med
iskalniki mislim, da je Matkurja kar nekaj izgubila na popularnosti,
dodal bi pa npr. bolha.com, pa E-davke.
Tako bi npr. moj seznam izgledal takole (ne vem, če je prav urejen,
najprej mogoče stvari, ki so najpogosteje uporabljane), ampak seveda je
partikularen, tako da se najbrž z njim nihće ne bo strinjal, ima pa 17
vnosov (ker je najdi.si že v iskalnem okencu, ga mogoče lahko izpustimo?
tudi googla ni na seznamu angleškem, le googlenews):

Priljubljena slovenska spletna mesta
    24ur.com
    Najdi.si
    Delova borza (http://borza.delo.si/) (novo na seznamu!)
    E-davki (novo na seznamu!)
    E-uprava
    Slo-Tech
    COBISS
    Kulinarična Slovenija
    bolha.com (novo na seznamu!)
    Telefonski imenik Slovenije
    Delo
    Mladina
    LUGOS
    Slovenska tiskovna agencija
    ŽVPL
    Banka Slovenije - tečajnica (novo na seznamu!)
    Delova borza (http://borza.delo.si/) (novo na seznamu!)

Aleks Reinhardt pravi: