[LUGOS-MOZILLA] Lokalni imeniki

Igor Kresnik lovec at volja.net
Fri Nov 26 09:45:04 CET 2004

    Pozdravljeni

Tudi jaz uporabljam Mozillo in thunderbird za pobiranje pošte. da pa ne
bi imel pošto na dveh koncih sem na disku najprej ustvaril mapo z imenom
MOJ PROFIL
nato sem namestil mozillo ter ustvaril nov profil ki sem ga namestil v
mapo MOJ PROFIL

Po namestitvi thunderbirda in ko sem ustvaril/uvozil pošto iz mozille
sem šel Account seting in v rubriki Server setings nastavil pot do map
ki mi jih je ustvarila mozilla ko sem tam ustvaril novi poštni račun.
potem sem šel iz thunderbirda in ko sem ga na novo zagnal sem lahko
prebiral pošto ki sem jo preneel z mozillo.

LP, Igor