Lokalni imeniki

sas sas at 17slon.net
Thu Nov 25 00:38:16 CET 2004

Pozdravljeni!

Samo še tole za nocoj in upam, da me nimate že "poln kufr". Ko se nečesa
lotim pač več sprašujem, potem pa bo nekaj časa mir. Potrpite torej še
malo ali pa mi kar naravnost povejte, da pretiravam. ;-)

Rešitev tega je zame zelo pomembna:
V Mozilli sem pobirala tudi pošto. Nato sem namestila Thunderbird, ki je
takoj vprašal ali naj uvozi nastavitve. Potrdila sem. V Thunderbirdu so
se lepo pokazalie vse nastavitve in tudi lokalni imeniki iz Mozille.
Potem so bile težave s prevodom zaradi profila (kot veste iz mojih
prejšnjih sporočil). Naredila sem torej nov profil in glej ga šmenta:
Nastavitve so izginile! A kar je še mnogo hujše: lokalnih map ni več!!!
Skušam odpreti Mozillo in najti lokalne mape. Predno sem v Tb nastavila
nov profil se je to dalo. A zdaj se Mozilla sploh ne odpre. Ko jo skušam
zagnati ponudi izbiro profilov in sicer le enega - Default. Skušam
odpreti vsaj tga a napiše: Mozila ne more uporabljati profila "Default",
ker je že v uporabi.
Skušam najti ta Default v Thunderbird, da bi nekako prišla do laokalnih
imenikov in pošte v njem, a ga v Tb sploh ni.
Na pomoč!!
:-((

Žalosten pozdrav!
Aleša