[LUGOS-MOZILLA] namestitev Mozilla Thunderbird

sas sas at 17slon.net
Wed Nov 24 22:47:04 CET 2004

Pozdravljeni!

Ja, prav iamte. Najbrž bo res profil. Vendar o tem v navodilih ni govora. Morda
je težava v tem, ker če bi ne imela še nobene pošte, bi šla takoj ustvarjat
račun, ja. Tako pa me je v začetku vprašal ali naj pobere nastavitve iz Mozille
(kjer sem prej pobirala pošto) in vse je res natančno pobral. Pošto berem preko
IMAPS.
Zdajle pa zahteva spet ustvarjanje računa. Upam, da mi ne bo treba vseh map in
vsega delat še enkrat. :-((
--

   Lep pozdrav!
            Aleša