[LUGOS-MOZILLA] namestitev Mozilla Thunderbird

Ziga Sancin bisi at pikslar.com
Wed Nov 24 19:09:56 CET 2004

Prav zaradi manjka ljudi ne bo v Thunderbirdu "software update"
funkcije... Mislim, da prevajalcem ne ostane drugega, kot da pocakate -
Thunderbird pac ni tako "produktno zrel" kot Firefox. Ce potrebujete pomoc
pri globjih posegih prevajanja, sem se pripravljen zrtvovati, ceprav se mi
trenutno to ne zdi smiselno... Kaj vem, morda bi se splacalo narediti
brand-an slozilla build (ce je kdo seveda zainteresiran - uporabniki ali
kaksna podjetja) - naredimo samostojen build iz cvsja za aviary branch, pa
kaksen artwork... Mah, moznosti je veliko. Matjaz, I'm already involved.
;>

lp