namestitev Mozilla Thunderbird

sas sas at 17slon.net
Wed Nov 24 02:41:41 CET 2004

Pozdravljeni!

Nocoj sem si namestila slovenski Mozilla Firefox - vse lepo brez problemov

Nato sem se lotila še Mozilla Thunderbird
Na strani http://mozilla.lugos.si/index.php?centre=xpinstall so navodila:

Namestite angleško različico Mozilla Thunderbirda, ki jo najdete na strani
http://mozilla.org/products/thunderbird/. Potem v brskalniku odprite našo
domačo stran. V meniju izberite Tools (Orodja) -> Options... (Možnosti ...) in
potem v oknu, ki se odpre, Extensions (Razširitve). Kliknite na Install New
Extension (Namesti novo razširitev) in izberite paket XPI, ki ste ga prej
prenesli. Izbiro potrdite in paket se bo namestil. Jezik zamenjate tako, da v
ukazno vrstico vnesete [pot do programa] -UILocale sl-SI -contentlocale SI.

Zataknilo se je, ker v oknu, ki se odpre ni nikjer t.i. Extensions (Razširitve)
Prosim za pomoč.
In hvala.
--

   Lep pozdrav!