[LUGOS-MOZILLA] WML deck ?

Ales Kosir ales.kosir at hermes.si
Mon Nov 22 19:57:41 CET 2004

> "paket kartic WML" ali na kratko 'Paket WML'.
> Saj gre za "paketno" obdelavo.

Se malo pojasnil.

Ko sem iskal prevod za "deck", je seveda "paket" prisel samoumevno na misel.

Je pa nekaj razlogov proti njemu. Paket je v racunalnistvu uporabljen kot
pojem prevelikokorat, da bi bila njegova raba povsem jasna brez pridevnikov
ali opisov. Pomeni batch (paketna obdelava podatkov), batch file (paketna
datoteka), TCP/IP packet (paket TCP/IP), packet data network (paketno
podatkovno omrezje), program package (programski paket)... Vidimo, da
prevaja vsaj tri korene: batch, packet, package... Ker je paket (v
protokolih TCP/IP) v sobesedilu ze blizu uporabe protokola WML, je
verjetnost za prekrivanje uporabe obeh pojmov velika. Zato sem iskal svez
izraz.

Zavoj ima po SSKJ sest pomenov, zavitek pa 4. Tega zato najlazje preoblozimo
z novim pomenom.

Je izraz nenavaden? Se strinjam.

Lep pozdrav,
Ales