[LUGOS-MOZILLA] [Fwd: Firefox prevod]

Matej Kovacic matej.kovacic at owca.info
Wed Nov 10 21:29:30 CET 2004

Ziv!

Povezujem se v www? (v svetovni splet)?

Na - verjetno izhaja iz na strežnik.

Z www - ali se povezuješ s svetovnim spletom, ali V svetovni splet?
Po moje se povezuješ vanj. Če se povezuješ Z njim, bi jaz sklepal, da
postavljaš strežnik, ki bo postal del www-ja.

Timed out - potečen čas. Čas (za vzpostavitev povezave) je potekel.

Moja dva povsem neprofesionalna predloga... :-)

lp, M.