[LUGOS-MOZILLA] Firefox 1.0

Martin Srebotnjak miles at filmsi.net
Wed Nov 10 02:07:06 CET 2004

Živjo,
namestil sem si slovenskega 1.0 in opazil, da so pri meni (WinXPpro)
gumbi za naprej, nazaj ...  neprevedeni (back, forward, finish, cancel).
Prav tako so pri prevodih na koncu narekovaji, npr.
Nameščam ne-vem-kaj-že-pišem"
Trenuno nameščam ne-vem-spet-kaj"

Poleg tega na začetku piše, da si lahko prevod licence, ki je v
angleškem jeziku, pogledamo na
WWW.MOZILLA.ORG/LICENSING
tam pa ni nobenih prevodov, tudi slovenskega ne.

Sicer pa je vse drugo super.

LP,
m.

Matjaz Horvat pravi: