Ah, ja omalovazevana Mozilla

JK joze.klepec at siol.net
Sat Nov 6 23:28:30 CET 2004

1. Pa ja. Ne ponižuj in omalovažuj - če prevedem frazo direktno. Saj si
že slišal tisti vic od car flavored marmolade?

2. Na OSS sem šel zato, da me ne bi je**l neki kreten pri Monopoly
Software Inc. s svojimi črvivimi špehprogramskimi idejami, tu mi pa
pamet solijo vsi, ki mislijo da OSS pomeni, da lahko serješ vsem in
vsakomur po glavi.

Sklep: torej FF, ampak ne prej preden ne bo tragično nujno - ker mi bo
zavozil podatke, kot mi jih je enkrat že. Ostanem pri mozilli, to je
dobro stestirana koda. Vedno nekaj novega pa za mene (kot za večino
povprečnih uporabnikov) ni OK.
Predlagam pač, da se Gecko strogo loči od projekta Mozilla/FF kot jedro
brskalnika (glavna zamera gre ponovnemu prevajanju), XPI-ji za
uporabniške vmesnike naj pa se izdelujejo ločeno (kot prevajalec na to,
Aleks, verjetno nimaš veliko vpliva).

lp, jk