CSS in Firefox

s57tda at hamradio.si s57tda at hamradio.si
Thu Jun 24 10:00:39 CEST 2004

Pozdravljeni...

Pred kratkim sem namestil slovenski Firefox 0.9 in mi je zelo v¹eè, oèitno pa ima kar nekaj pomanjkljivosti, ali pa jaz ne zanm pravilno vsega nastaviti.

Problem, ki me tare so CSS Style-i. Namreè ko pridem do taka¹ne strani - danes pa so to praktièno vse - se mi velikost fontov, barve drsnikov, itd. ne nastavijo glede na uporabljen CSS ampak glede na nastavitve v Firefoxu.

Sem kaj spregledal, ali Firefox res ne obvlada CSS ?

O problemih s Flash-i raje ne bi govoril, èeprav naèeloma delajo...

Sicer pa vse pohvale...

Lep pozdrav

D. Selan