[Fwd: Re: [LUGOS-MOZILLA] bannerji]

Martin Srebotnjak miles at filmsi.net
Tue Jun 22 16:14:14 CEST 2004

Četrti bi bil boljši, če bi bila lisica (ta prava) malo večja in bi ob
pojavitvi Firefox logota izginila, ne pa da bi ves čas tam stala -
skratka - ko vidimo Firefox, ni več lisice in obratno + malo večja fotka
lisice

Za razliko od ostalih bannerjev pa ima še eno dramaturško pomanjkljivost
- ima le dve stopnji, namesto treh, skratka, manjka še ena vmesna,
stopnjevalna faza... Vse dobre stvari so tri...

miles.

Gasper Zejn pravi: