nadgradnja in iskanje

Matej Kovacic matej.kovacic at owca.info
Wed Jun 23 11:55:59 CEST 2004

Ziv,

Ima se dva problema oz. vprasanje.

Slovenski TB 0.6 sem zelel zamenjati s slovenskim TB 0.7. Vsebino starega
imenika sem pobrisal (prej seveda backupiral) in notri razpakiral ZIP od
0.7. TB se lepo zazene, najde vse stare maile, dela vse. Ni pa extensionov.
Torej instaliram Enigmail... zahteva restart TB-ja, in potem napise, da dela
nadgradnjo extensionov in da bo malo trajalo. Pa traja in traja... in traja.

Drugi problem pa je iskanje v TB 0.6... ko dam iskanje po telesu vseh
sporocil, se TB 0.6 enostavno sesuje. Kar je pecej motece. No, res je sicer,
da imam 1 Gb shranjenih mailov... ampak vseeno.

lp, Matej