[LUGOS-MOZILLA] vprasanje

Matej Kovacic matej.kovacic at owca.info
Fri Jun 18 09:50:05 CEST 2004

Živjo,

> AD1) V meniju Datoteka imaš podmeni Offline, v njem pa izbiro Offline
> settings ali pa kar izberi Offline. Uporabiš lahko tudi klik na ikono
> povezave desno spodaj v glavnem oknu (modri kabel, na sredi stik)...

Ne, ravno v tem je problem. Ta extension sem si ze dal in ga nastavil.
Recimo, da sem offline. Kliknem "Snemi pošto" in me vpraša "You are
currently offline. Would you like to go online to get your new
messages?" Rečem "Go online" in v statusni vrstici se izpiše "Razrešujem
naslov ****", nakar se odpre okno od Network and Dial Up Connections, ki
javi: "Cannot load dialog  Error 623: The system could not find the
phone book entry for this connection". Dam OK in Thunderbird javi:
"Povezava s strežnikom *** ni uspela".
In potem Thunderbird ostane v online načinu.

Primerjava z Outlook Express: ko dam "Send and receive", se računalnik
preko Network and Dial Up Connections poveže v internet in se izvede
prenos sporočil. Mimogrede, OE ima tudi opcijo, da ko prenese sporočila,
"odloži slušalko" (prekine povezavo).

lp, Matej