[LUGOS-MOZILLA] [Fwd: To Mozilla L10N Contributors]

"Žiga '[BISI]' Sancin" bisi at pikslar.com
Sat Jun 19 11:58:10 CEST 2004

Tezko je govoriti, kaj bi bilo bolje v primeru pomoci... Je pa res, da
je opazen vedno vecji odpor med nekaterimi
"niti-ne-tako-pomembnimi-ljudmi", ki ponavadi delajo na mozillazine
odvecen promet in svinjajo bugzillo po nepotrebnem (to ni letelo na
zadnji spor mozille z lokalizatorji, da ne bo kdo slucajno narobe
razumel). Bral sem tudi log pogovora na ircu... Hm, nihce ni omenil, da
bi lahko prislo do tezav, ce bi slucajno bil streznik mozille prevec
obremenjen (nove izdaje aplikacij ali druge tezave). Hm, v obliki
extensiona ne more biti pomoc, saj tako doseze veliko manjso pokritost
-- marsikaj pa bi se dalo storiti z net-installerjem, ce bi le-ta
obstajal (za to moznost bi bili potem prikrajsani uporabniki ZIP verzij
mozille, od katerih se razvoj vedno bolj distancira -- za koncne
uporabnike je installer).
Ne vem, zd se mi, da lokalizatorji malenkost premalo razmisljajo
(razmisljate) o alternativah in potem se vse skupaj prelije v sinfanje,
ki res nikomur ne koristi (ben-mania in kaj jaz vem kaksne cvetke se
najdejo). Poleg tega bi lahko tudi veckrat razmisljali iz uporabniskega
vidika. Raje korenito predebatirajte zadevo in ponudite oprejemljive
argumente. Ce bi jaz bil na vasem mestu, bi od mozille "izsilil", da se
lokalizacijske datoteke s pomocjo nahajajo na njihovem strezniku ali da
se jih preusmeri na lokalizacijskega (problemi s pipico v splet najbrz
niso tako problematicni, ce se govori, da pomoc zasede malo prostora).
Predvsem pa pozabljate na feedback uporabnikov, ki so jim v prvi vrsti
namenjeni produkti Mozille; Firefox mora zamenjati ie, kar pomeni, da je
treba feedback nabirati od teh uporabnikov in ne od uporabnikov, ki so
izkuseni - le-ti si lahko naredijo in priredijo obstojecega Firefoxa v
nerazpoznavno cudo. Feedbacka zaenkrat se ni, ko bo pa... Upam, da ne bo
prepozno potem resevati probleme iz preteklosti -- takrat se bo sele
pokazalo, kdo je bolj prilagodljiv na spremembo.
Mozilla se usmerja v "mainstream" in tam ni prostora za "anarhijo"
(oziroma je omejena in zgleda tako kot da je v bistvu ne bi bilo). ;)

lp in naj se pricne debata...