[LUGOS-MOZILLA] še thunderbirda 0.7 so nam izdal!

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Fri Jun 18 09:02:21 CEST 2004

Jaz ne izdelujem paketov za Windows, ce to leti name. Ne vem, zakaj ne
bi prevod deloval tudi tam - pravzaprav je vkljucen v XPI, in bi moral
delovati tudi samo z XPI-jem. Na Linuxu je vse OK. Kaj se pravzaprav
zgodi v Windowsih, ko namestis XPI in ustvaris nov profil v slovenskem
jeziku (thunderbird -UILocale sl-SI -contentlocale SI -profileManager)?

Videti je sicer, da imata novi razlicici programov nekoliko spremenjen
sistem profilov (profiles.ini in strukturo imenikov); ob vsakem poskusu
brisanja pride v uradnih buildih do segmentation faulta.

Martin Srebotnjak pravi: