[LUGOS-MOZILLA] še thunderbirda 0.7 so nam izdal!

Martin Srebotnjak miles at filmsi.net
Fri Jun 18 08:44:47 CEST 2004

A morda lahko pregledaš, preden objaviš Th0.7 za Win, kje bi lahko bila
napaka, da poslovenjene razširitve v slovenskih Th za Win ne govorijo
slovensko? Očitno v linuxu tega problema nimaš? Primer je že Calendar.
Predvidevam, da bi poslovenjena razširitev, ko jo namestiš v slovenski
Th, morala samodejno delovati v slovenščini.

miles.

Aleks Reinhardt pravi: