[LUGOS-MOZILLA] Firefox namestitev

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Tue Aug 31 11:20:18 CEST 2004

Zivijo,

Prevod installerja bo v CVS-ju, tako da nam ne bo treba graditi
kakrsnihkoli paketov.

Jaz nimam 7-zip-a, tako da ne morem pogledati, ce je namestitvena
datoteka ista; prevesti je naceloma potrebno le sledece:

http://lxr.mozilla.org/aviarybranch/source/browser/locales/en-US/defines.inc
http://lxr.mozilla.org/aviarybranch/source/toolkit/locales/en-US/installer/unix/install.it
http://lxr.mozilla.org/aviarybranch/source/toolkit/locales/en-US/installer/windows/install.it

A lahko preveris, ce se da uporabiti iste stringe? Hvala. :)

Lep pozdrav,
Aleks

Gasper Zejn pravi: