Firefox namestitev

Gasper Zejn gape at owca.info
Tue Aug 31 03:47:47 CEST 2004

Pobliže sem si ogledal lokalizacijo namestitvenega programa za firefox
in nekaj uspel spravit skupaj.

Imam pa par težav.

Prva je ta, firefox noče sodelovat s paketom help.xpi, zato je trenutno
izključen iz izbora, zakomentiran v config.ini

Druga je povezana s Thunderbirdovim xpijem. Ko sem poskušal razširiti
xpi, je program za arhiviranje javil napako, tako da česa podobnega za
thunderbird zaenkrat ni. (Zakaj razširit -- najraje čimbolj sledim
originalnim paketom.)

Ker nisem še uspel vsega prevest (manjka še par vrstic ob dnu), sem
zaenkrat dal zip paket sem:
http://www.kiberpipa.org/~hruske/mozilla/ffox.build.zip
Prosim če lahko nekdo vsaj pregleda prevod "installerja", ker nekako ne
zaupam v svoje sposobnosti ob taki uri.

Za ustvarit installer zadostuje imet nameščen 7-zip (v privzeti mapi) in
dvoklik na compress.bat

lp,
Gasper