[LUGOS-MOZILLA] vstopnice.kolosej.si

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Mon Sep 1 19:10:30 CEST 2003

Zivijo,

OK, prav, lahko. Vendar pa to ne bo tako hitro. Poleg tega ne vem, ce
sploh se lahko vzdrzujem stran in prevode z mojim novim (crazy) urnikom
v novem solskem letu. Vsak dan razen petka imam pouk od osmih (v torek
od 8:50) do 20:10, sicer z veliko urami vmes prostimi, a v tem casu je
tezko karkoli narediti.

Drugace pa -- bodo zoper te strani vlozeni evangelism bugi, ki jih lahko
linkamo?

Matjaz Horvat pravi: