[LUGOS-MOZILLA] vstopnice.kolosej.si

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Mon Sep 1 11:23:01 CEST 2003

Zdravo!

Se zelo strinjam z idejo! Zaenkrat imamo torej strani:
http://www.skladisce.com/podnapisi.asp
http://kremen.arso.gov.si/NVatlas
http://vizija.siol.net

Aleks, prosim, ce sestavis osnutek take strani. Jaz pa
se zadolzim za besedilo, ki bi ga poslali
webmasterjem. Bom poslal sem in vas prosil za
dopolnilni komentarje.

=====