[LUGOS-MOZILLA] [Fwd: Re: Predavanje]

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Thu Sep 25 20:34:32 CEST 2003

Zivijo,

Fino. :) Vedeti bi morali tudi, kdo lahko zadevo vodi. In -- kako naj bi
natisnili letake (in transparent)?
Ce se bomo prijavili na natecaj MID, bi lahko z morebitnim izborom nase
ekipe te stroske pokrili. Pri tem se seveda pojavi tudi vprasanje, kdo
naj poslje prijavo na natecaj in kaj naj vsebuje ...

Aktivnosti glede brskalnika je lahko le malo. Ce bi imeli kaksen
racunalnik, bi lahko razkazovali Firebird in Thunderbird, morebiti tudi
Composer ipd. Mozillo samo pa je brezzveze posebej razstavljati, ce bo
tako in tako ze na vseh racunalnikih. In vsi obiskovalci tovrstnega
sejma gotovo poznajo brskalnike in njihovo uporabo, tako da 'ucenje'
uporabe ne bi prislo v postev.

Matjaz Horvat pravi: