[Fwd: Re: Predavanje]

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Tue Sep 23 09:34:53 CEST 2003

Zdravo!

Z Gorazdom Golobom sem govoril o sodelovanju nase
skupine na letosnjem
Kiblixu <www.kiblix.org>. Predavanja so ze vsa
zasedena, lahko pa dobimo
neko stojnico, ki jo opremimo s kaksnim transparentom
in delimo npr.
letake. Poleg tega bo, kot lahko vidite spodaj,
slovenska Mozilla
namescena na vseh z racunalniki dostopnih tockah.

Zdaj pa smo na vrsti mi. Zbrati moramo predloge za:
- dejavnosti, ki se bodo izvajale na stojnici
- letak
- transparent
- in vse ostalo, kar vam pade na pamet

Torej, kaj menite o vsem skupaj? S predlogi na dan!

P.S.: Kaj ko bi opustili ime SloZilla? Itak ga nikjer
vec ne
uporabljamo, samo tako uradno se moramo to storiti ;)