Težave z slovenskim 1.4 xpi

Rok Papež rok.papez at lugos.si
Thu Sep 18 19:08:35 CEST 2003

Zivjo!

Lotil sem se odpravljati hrošče v Slovenski mozilli za Red Hat (rpm paket) in
ugotovil sledeče:

Sledi tabelca, preklopi pisave na znake stalne širine:
		uradni Mozilla 1.4		uradni RH9 rawhide, Mozilla-1.4 rpm
deat.xpi	DELUJE				DELUJE
slsi.xpi	DELUJE				NE DELUJE

Kar se zgodi je, da slsi.xpi blokira preklapljanje med jeziki. Preklop je
sicer viden v menijih Mozille vendar ostane besedilo isto. Slovenščina je
vedno izbrana.

Pravi bi mi prišel napotek kje in kako iskati napako ?
Obstaja morda kakšen dnevnik dostopanja do datotek v chrome ? Karkoli ?!
Ali je vse samo "try and fail" ?

--
best regards,
Rok Papež