[LUGOS-MOZILLA] Mozilla 1.5rc2

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Fri Oct 3 00:14:34 CEST 2003

Zivjo, Roman!

A lahko, prosim, poskusis ustvariti nov profil in potem izbrati slovenski jezik in slovenski regionalni paket. A potem deluje?

Roman Maurer <roman.maurer at hermes.si> wrote:
Aleks Reinhardt wrote:

> Samo kratko obvestilce: Mozilla 1.5rc2 je na vojo v slovenskem jeziku z
> nase strani.

Imam Mozillo 1.5rc2 v Windows 2000 in name¹èen slovenski XPI, vendar je
nekaj nizov prevedeno, drugi pa ne (glej sliko). Angle¹ko je tudi
besedilo "... wrote" in "Original message" ipd.
--
Pozdrav,
Roman