[LUGOS-MOZILLA] Fb 0.7 & Tb 0.3 sta slovenska.

Ziga '[BISI]' Sancin bisi at pikslar.com
Fri Oct 17 11:08:57 CEST 2003

Aja, to je pa druga zgodba - sem mislil, da buildas. hihi ;>
Khm. :) No, ce morda kdo builda (mozilline produkte, da ne bo pomote ;))
za windows okolje, naj se oglasi. Sem pisal ze Gemalu, samo ni naletel na
taksne tezave. No, se vedno mi ostane mozillazine forum, ampak morda pa je
ze kdo tukaj imel podobne tezave.
Hvala za odgovor Gasper.

lp
[BISI]