[LUGOS-MOZILLA] Fb 0.7 & Tb 0.3 sta slovenska.

Gašper Žejn gape at owca.info
Fri Oct 17 10:43:21 CEST 2003

Drugače pa uporabljam nsis 2.0b4 CVS in par orodij...

"buildanje" pravzaprav ni buildanje, ampak pakiranje z nsis in nekaj
ročnega poslovenjanja, tako da buildanje oz. kompajlanje oz. to kar ti
misliš mislim, da ni to, kar jaz počnem. :)

Če pa rabis installer delat, si pa lahko zazipan sistem ogledas na
http://www.rozica.com/~mk-klavz/files/installermejkr.zip
(nujno moras upostevat polno pot kamor naj se razsiri ali pa ročno
urejaj par datotek, predvsem makesetup.bat)
http://www.rozica.com/~mk-klavz/files/nsis20b4.exe boš še potreboval.

Gašper

Ziga '[BISI]' Sancin pravi: