Mozilla 1.3.1 in 1.4b v slovenskem jeziku

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Sat May 10 13:24:38 CEST 2003

Ahoj!

--- Aleks Reinhardt <aleks.reinhardt at pivot.si> wrote:
> Zivijo,
>
> Matjaz Horvat pravi:
> me
> stringe
>
> Zakaj pa ti MT ne deluje?
> Vsak string posebej lahko prevajas v drugem
> programu, ne pa vecih
> skupaj. Oziroma, natancneje, kopiras jih lahko vec
> naenkrat, prilepis pa
> lahko le vsak prevod posebej.

Z MTjem imam se vedno tisti problem, da po prevajanju
izvoz ne uspe --> glossary ni tak, kot bi moral biti,
saj se verjetno spomnis.

> Meni pa se vedno, navkljub temu, da imam povsem svez
> in
> built-from-source (razen Jave, ker Sun ne dovoli
> dostopa do izvorne kode
> Slovencem) LFS sistem, se vedno ne delujejo sumniki
> slovenske abecede v
> Javi. :( Tako da moram tudi jaz vsak CH, SH in ZH
> posebej prilepiti na
> pravo mesto! In to ne iz drugega programa, ampak
> moram v MT najti kaksen
> primerek in ga potlej prenesti.

Hm, to je pa zanimivo. Malo povprasaj na lugos-list.

> Penninctona
> in
> cesa
> zdi
> te
> Mozillo v
> na
>
> Samo -- prevod tiste strani ni ravno namen strani
> http://mozilla.lugos.si/ ... Razen, seveda, ce bi
> dodali ustrezne
> sekcije, ki se navezujejo na lokalizacijo Mozille.
> Bi potem morali
> prevesti tudi Thunderbird Help?
>
> Kaj pa, ce bi s tem zamenjali Start stran?

Seveda se moramo najprej odlociti, kaj bi radi imeli.
Stran Start je namenjena koncnim uporabnikom,
mozilla.lugos.si pa tudi razvijalcem, ceprav je
povdarek bolj na 'navadnih' uporabnikih. Zato ne sme
biti problem, da obe strani zdruzimo -- to pa najlazje
naredimo s prevodom Mozilla Firebird Help in tako
stopimo v korak z novo Mozillo.

Predlagam pa, da se malo pocakamo, da vidimo kako bo
glede teh strani odreagirala mozilla.org in se potem
lotimo prevajanja, najbrz tudi strani Thunderbird
Help.

> spet
> podobno
> vse
> podrobnostih,
>
> Ampak upam, da ne nameravajo sami BUILDATI Mozille?
> Samo prevesti morajo
> namestitveni program, oziroma namesto angleskih XPI
> paketov vstaviti
> slovenske ...
> Ce pa bi buildali iz izvorne kode -- a lahko gradimo
> z Gtk2 in SVG, z
> GCC3? Mozilla na Linuxu izgleda tako milijonkrat
> lepse!

Pardon, mislil sem seveda na pakiranje in na Mozillo
1.4 Beta ne beta2.

=====