Prevajanje Firebirda/Thunderbirda

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Sun May 18 00:04:49 CEST 2003

Zdravo!

Danes je pa bil sen srecen dan. Najprej presenecenje v
zvezi s firebirdom in zdaj se z 'winpaketi'. Jure, s
skriptami bi nas zelo osrecil -- sicer pa zdaj cakamo
agendo, da naredi pakete za 1.3.1. Uros mi je
sporocil, da ze delajo.

Skoda da je ravno 00:00 in je ze jutri -- vprasanje,
ali bo tudi ta dan tako poln veselih novic:-)

=====