Prevajanje Firebirda/Thunderbirda

Jure Cuhalev gandalf at owca.info
Sat May 17 23:53:48 CEST 2003

V sob, 17.05.2003 ob 23:02, je Matjaz Horvat poslal(a):
> Ja -- G. se bo gotovo oglasil :-)

spremljam .. :) Danes sem se ukvarjal z novo testno razlicico slotech
linuxa in pripravljam se Mozilla 1.4b win32 binary, da bo trenutna
mozilla cim bolj uporabniku prijazna in da se jo bo lazje promoviralo
naprej.

Kakor sedaj gledam izdelavo slovenske binary instalacije mozille bi se
stvar dalo zelo casovno optimizirati. Samo par skript je potrebno
napisat. Naloga, ki sem si jo zadal za cez poletje. Da bomo imeli
slovenske nocne ali pa raje tedenske builde :)

Bom spremljal dogajanje in se vkljucil, ce bom videl da lahko kje
pomagam.

Lp

Jure Cuhalev
gandalf at owca.info