locevanje langslsi.xpi (windows verzija)

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Fri May 16 15:28:50 CEST 2003

Zivijo,

Ok, mozilla-installer-bin ne odpre vseh potrebnih datotek v
langslsi.xpi. Zdaj je narejen nov langslsi.xpi, ki ima sporocila za
uporabnika vgrajena vase, in ga lahko dobis z nase strani (z imenom
langslsi.xpi, stari pa je langslsi2.xpi).

Glede na to, da imam zdaj tako in tako installer tar.gz, je na voljo
tudi binarna namestitev za Linux na nasi strani. Lahko si jo ogledas, ce
ne ves, kako nadaljevati (mimogrede -- v chatzilla.xpi, venkman.xpi in
inspector.xpi je potrebno odstraniti locale iz jara, pa tudi iz
install.js, ce hoces cisti slovenski build).

Skripta pa se nima nobene strani. Se sicer dela na tem. Avtorja STA v
uvodu, to sta Rober Kaiser in Nagarjuna Venna.

Jure Cuhalev pravi: