locevanje langslsi.xpi (windows verzija)

Jure Cuhalev gandalf at owca.info
Fri May 16 07:32:19 CEST 2003

V pon, 12.05.2003 ob 20:07, je Aleks Reinhardt poslal(a):
> A je v uporabi povsem nespremenjen XPI z nase strani? Ce je, potem je
> najbrz nekaj v install.js narobe, ker error -229 pomeni napako v skripti
> (install.js). Zal ne vem, kaj bi to bilo, saj je zadeva bolj ali manj
> enaka ze delovala v binarni namestitvi ... Lahko poskusim tudi jaz
> narediti binarni paket, po enaki metodi kot vselej doslej.

Kdo je avtor install.js skripte? V glavi pise samo mozilla project.
Zanima me, ce ima ta skripta kaksno stran, da bom tam mogoce nasel vec
informacij o tem kako resit problem.

Sicer bom pa verjetno kmalu skompajlal debug verzijo installerja, ker mi
zmanjkuje idej kako resiti problem. Tudi ce podtaknem staro install.js
skripto (od 1.3.x) langslsi.xp datoteke zadeva ne deluje. Medtem, ko ce
namestim langslsi.xpi iz 1.3.x razlicice mozille zadeva deluje popolnoma
vredu.

Lp

Jure Cuhalev
gandalf at owca.info