locevanje langslsi.xpi

Jure Cuhalev gandalf at owca.info
Sun May 11 15:56:28 CEST 2003

> Namesto vseh treh lahko uporabis le langslsi.xpi. Lahko pa uporabis tudi
> locene pakete, seveda, ceprav je s tem precej vec (nepotrebnega) dela.
> install.js datoteke lahko uporabis od nasih starih XPI-jev, ko smo se
> uporabljali taksen nacin pakiranja. Na primer:
> http://mozilla.lugos.si/downloads/mozilla121/

Hvala za nasvet :) Sem si pogledal kako je narejeno to v 1.3b in sem
primerno prilagodil 1.4b.

Zadeva sicer izrazi napako ob namestitvi langslsi.xpi modula toda po
instalaciji mozilla govori slovensko in ni videt, da kaj ne bi delalo.

Izsek iz install.log pravi naslednje:
     [61/63]    Register Locale:
jar:resource:/chrome/sl-unix.jar!/locale/sl-SI/navigator-platform/
     [62/63]    Register Locale:
jar:resource:/chrome/sl-unix.jar!/locale/sl-SI/global-platform/
     [63/63]    Register Locale:
jar:resource:/chrome/sl-unix.jar!/locale/sl-SI/communicator-platform/
     ** performInstall() returned: 0 (SUCCESS)
     ** Line: 0 can't convert Error to string
     ** Line: 395       messages has no properties

     Install **FAILED** with error -229  --  05/11/2003 15:51:22

Vesel bi bil kaksne ideje kako to odpravit.

Ce si kdo hoce pogledati je instalacija za linux na voljo na naslovu:
http://gand.owca.info/mozilla/1.4b/mozilla-i686-pc-linux-gnu.1.4b-slSI-sea.gandalf01.tar.gz

.. in sedaj se windows razlicica ^_^

LP

Jure Cuhalev