locevanje langslsi.xpi

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Sun May 11 14:28:53 CEST 2003

Zivijo,

Uporabnik se za nobenega od teh paketov ne odloca ob nastavitvi. Vsi so
namesceni. (Kot je zapisano v config.ini, so "INVISIBLE", in kot
privzeto selektirani.)

Namesto vseh treh lahko uporabis le langslsi.xpi. Lahko pa uporabis tudi
locene pakete, seveda, ceprav je s tem precej vec (nepotrebnega) dela.
install.js datoteke lahko uporabis od nasih starih XPI-jev, ko smo se
uporabljali taksen nacin pakiranja. Na primer:
http://mozilla.lugos.si/downloads/mozilla121/

Jure Cuhalev pravi: