Mozilla 1.3

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Mon Mar 17 10:39:25 CET 2003

Halo!

--- Aleks Reinhardt <aleks.reinhardt at pivot.si> wrote:
> [...]
> namescanje iz brskalnika,
> in namesti tudi pakete za ChatZillo, Inspectorja in
> Venkmana.
> Langslsi.xpi pa je namenjen izgradnji binarnih
> paketov (tam moramo
> vkljuciti tudi posebne XPI-je: chatzilla.xpi,
> venkman.xpi in
> inspector.xpi, ki vkljucujejo jezikovne popravke;
> drugace pride do
> komplikacij, ki jih zelo na hitro ne morem resiti,
> upam pa, da bodo
> zadeve v redu do naslednjega paketa).
>
> Matjaz, za Win32 binarni paket potrebujes sledece

http://mozilla.lugos.si/downloads/mozilla13/langslsi.xpi

http://mozilla.lugos.si/downloads/mozilla13/chatzilla.xpi

http://mozilla.lugos.si/downloads/mozilla13/inspector.xpi

http://mozilla.lugos.si/downloads/mozilla13/venkman.xpi

http://mozilla.lugos.si/downloads/mozilla13/spellchecker.xpi

http://mozilla.lugos.si/downloads/mozilla13/spellchecker-en-gb.xpi

Super!
Se bom postopoma lotil zadeve, ampak sele cez vikend.
Wundows build bo pac malo zamudil, tako kot
ponavadi:-)

> (slednji je britanski slovar, kajti mnogo ljudi
> najbrz pise tekste v
> anglescini, pa se jim ne bo ljubilo zadev iskati po
> spletu)

V redu, ampak, ce se ne motim, spelceker sploh ni del
Mozille 1.3, oder?

> Glede na poprejsnje tezave bo morda bolje, ce
> izgradis svoje jar pakete
> v XPI-jih, glede na to, da je Windows verzija
> datotek lahko drugacna od
> Unix verzije. To velja predvsem za Inspectorja, kjer
> je, ce se ne motim,
> nek DLL file v Windoze verziji, ki je v Unix verziji
> seveda SO. Lahko pa
> poskusis in vidis, ce zadeva deluje.
> Mimogrede, kolikor mi je uspelo videti namestitveni
> program, bi najbrz
> kazalo ponovno pregledati stavo vejic -- zdi se mi
> [...]

Bom pogledal.

> Razdelek za razvijalce pa ni smiseln zato, ker so
> vse datoteke, ki jih
> naredimo, vkljucene v razne XPI pakete -- to je, vsi
> JARi so v XPI-jih,
> kar naredi ustvarjanje posebne strani nesmiselno in
> redundantno.

Ja, saj te XPIje, ki si jih tudi nanizal, bi potem
dali v ta razdelek.

> Kdaj pa pricakujes Windows verzijo, Matjaz? Najbrz
> pocakamo z objavo na
> mozilla.org do tedaj?

Torej, naslednji vikend. Kaj pa ce za Linux objavimo
ze prej, win pa naknadno?

=====