Mozilla 1.3

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Sun Mar 16 21:31:02 CET 2003

Zivijo,

Mozilla 1.3 je na voljo v slovenskem jeziku.

Opozoriti moram na nekaj sprememb -- sedaj imamo dva paketa
langslsi.xpi. Langslsi-user.xpi je datoteka za namescanje iz brskalnika,
in namesti tudi pakete za ChatZillo, Inspectorja in Venkmana.
Langslsi.xpi pa je namenjen izgradnji binarnih paketov (tam moramo
vkljuciti tudi posebne XPI-je: chatzilla.xpi, venkman.xpi in
inspector.xpi, ki vkljucujejo jezikovne popravke; drugace pride do
komplikacij, ki jih zelo na hitro ne morem resiti, upam pa, da bodo
zadeve v redu do naslednjega paketa).

Matjaz, za Win32 binarni paket potrebujes sledece datoteke:
http://mozilla.lugos.si/downloads/mozilla13/langslsi.xpi
http://mozilla.lugos.si/downloads/mozilla13/chatzilla.xpi
http://mozilla.lugos.si/downloads/mozilla13/inspector.xpi
http://mozilla.lugos.si/downloads/mozilla13/venkman.xpi
http://mozilla.lugos.si/downloads/mozilla13/spellchecker.xpi
http://mozilla.lugos.si/downloads/mozilla13/spellchecker-en-gb.xpi

(slednji je britanski slovar, kajti mnogo ljudi najbrz pise tekste v
anglescini, pa se jim ne bo ljubilo zadev iskati po spletu)

Glede na poprejsnje tezave bo morda bolje, ce izgradis svoje jar pakete
v XPI-jih, glede na to, da je Windows verzija datotek lahko drugacna od
Unix verzije. To velja predvsem za Inspectorja, kjer je, ce se ne motim,
nek DLL file v Windoze verziji, ki je v Unix verziji seveda SO. Lahko pa
poskusis in vidis, ce zadeva deluje.
Mimogrede, kolikor mi je uspelo videti namestitveni program, bi najbrz
kazalo ponovno pregledati stavo vejic -- zdi se mi nekoliko napacna,
namrec ...

Razdelek za razvijalce pa ni smiseln zato, ker so vse datoteke, ki jih
naredimo, vkljucene v razne XPI pakete -- to je, vsi JARi so v XPI-jih,
kar naredi ustvarjanje posebne strani nesmiselno in redundantno.

Kdaj pa pricakujes Windows verzijo, Matjaz? Najbrz pocakamo z objavo na
mozilla.org do tedaj?

Matjaz Horvat pravi: