Calendar in Help

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Sat Mar 22 20:45:35 CET 2003

Zdravo!

--- Aleks Reinhardt <aleks.reinhardt at pivot.si> wrote:
> Zivijo,
>
> Ocitno, da vsak dan nekaj morim tukaj na listi ...
> se oproscam. :D

Hej, saj za to pa mamo listo;-)

> Ampak -- glede na to, da bo Calendar najbrz vkljucen
> v Mozillo 1.4, me
> zanima, ce ima kdo kaksno posebno zeljo po
> prevajanju zadeve v slovenski
> jezik. Poleg tega bi bilo morda dobro narediti tudi,
> tako kot je to
> storilo ze nickoliko drugih, koledar slovenskih
> praznikov ...

Ja, Calendarja se bo treba lotiti ASAP, a meni cas
tega ne dopusca. Bom probal nagovoriti kolega v soli.

> Mimogrede, a ce prevedemo Calendar, ostane zadeva
> imenovana "Calendar",
> ali bo "Koledar"? Ker ce to prevedemo v "Koledar", a
> bi morali tudi
> "Composer" prevajati?

Naceloma zadevo ostane Calendar, ceprav sem bolj kot
na koga drugega jezen na mozilla.org. Komponente imajo
namrec razlicne "tipe" imen, med katerimi je nekatere
treba obvezno prevesti (IRC Chat, Mail & Newsgroups),
pri drugih pa to ni nujno (Navigator, Composer). Jaz
osebno bi bil najbolj srecen, ce zadeve generalno
poslovenimo. Je pa treba vedeti, da se imena nekaterih
programov pojavljajo v dveh oblikah (ChatZilla/IRC
Chat); jaz bi najraje vse prevedel enotno.

> In pa se -- kako napreduje prevajanje pomoci? Z
> Mozillo 1.3 je bilo
> precej helpa posodobljenega, tako da, ce kdo
> prevaja, mora dobiti nove
> datoteke iz jarov.

Help ne napreduje prakticno nic, tako da smo na tem
podrocju precej mrtvi. Bom probal malo bolj migati
glede projekta "Uvod v Mozillo", ki pa rabi se precej
dela.

=====