Glavni meni

Jure Cuhalev gandalf at owca.info
Wed Mar 19 00:20:36 CET 2003

Sem ze resil tezavo. Pri nadgradnji mozille je ostal star slovenski
prevod v bazi in ni pravilno prikazoval prevodov. Zato sem zelel
preveriti v samem prevodu, ce so tam prevodi pravilni ali je morda
debian skripta kaj cudnega popravila.

Resitev problema je bil, da sem nastavil jezik na anglescino. Ponovno
zagnal mozillo in potem se enkrat nalozil slovenscino in mi sedaj vsi
prevodi delujejo.

LP

Jure Cuhalev
gandalf at owca.info