Glavni meni

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Tue Mar 18 21:44:25 CET 2003

Zivijo,

Ne vem tocno, kaj naj bi bili padajoci meniji navigatorja -- kombinacije
File, Edit in Bookmark ne najdem ...

Vsekakor so prevodi v sl-SI.jar, in ne SI.jar, ki vkljucuje le nekatere
regionalne nastavitve.

Zakaj pa je to pomembno? Po vsej verjetnosti so prevodi razprseni po
razlicnih datotekah, tako da ce je potrebna kaksna sprememba, bo najbrz
lazje, ce jo naredim jaz z ustreznim programom ...

Jure Cuhalev pravi: