mozilla

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Fri Jun 27 01:40:49 CEST 2003

--- Ahac_Sedu¹ak <ahac at slo-comp.net> wrote:
> Zivjo..
>
> Ce vas zanima clanek na strani Slo-Comp.net bi ga
> takoj objavl.. sicer

Zdravo!

Najprej dobrodoslica v nasih logih! In zahvala za
ponudbo! Kot si verjetno opazil, se zaenkrat se
dogovarjmo, kako bomo izpeljali celotno stvar, vendar
nobene priloznosti ne nameravamo izpustiti iz rok :-)

> nimamo tolk obiska kot Slo-Tech.. ampak tud Mozilla
> nima tak dele¾ kot
> IE pa je vseeno veliko bolj¹a, a ne?

LOL!

> pa tud bannerje bi dal v zameno za zaznamke.. sicer
> bi bil manj¹i obisk
> kot na drugih straneh.. bi se pa vrteli bolj pogosto
> in dalj casa...
> seveda, ce se vam zdi vredno sodelovat tudi z malo
> manj¹o stranjo
> (http://www.slo-comp.net/stat - statistika (za maj
> ni pravilna))

Slo-Comp je zelo dobra stran in kolikor je poznam ima
tudi kar precj obiska. Nikar biti skromen :-)

In seveda hvala za ponudbo glede bannerjev! Obeta se
nam pomoc s strani GraficneSkupnosti™, tako da bomo
takoj ko bo sodelovanje obrodilo prve sadove stopili v
akcijo :-)

> + mozillo (in firebirda) bi lahko predstavili in
> ogla¹eval na na¹em
> lanpartyju (ki naj bi bil enkrat proti zacetku
> ¹olskega leta v
> Ljubljani ali okolici)

Hvala tudi za to ponudbo! Cimpej bomo probali izdelati
letak in potem se slisimo.

Hvala za vse ponudbe! Zdaj smo mi na potezi, ker
moramo pripraviti clanek, letak in banner ter seveda
-- dodati vaso stran med privzete zaznamke.

lp,
matjaz

=====