mozilla

Ahac Sedušak ahac at slo-comp.net
Thu Jun 26 15:28:01 CEST 2003

Zivjo..

Ce vas zanima clanek na strani Slo-Comp.net bi ga takoj objavl.. sicer
nimamo tolk obiska kot Slo-Tech.. ampak tud Mozilla nima tak delež kot
IE pa je vseeno veliko boljša, a ne?
pa tud bannerje bi dal v zameno za zaznamke.. sicer bi bil manjši obisk
kot na drugih straneh.. bi se pa vrteli bolj pogosto in dalj casa...
seveda, ce se vam zdi vredno sodelovat tudi z malo manjšo stranjo
(http://www.slo-comp.net/stat - statistika (za maj ni pravilna))

+ mozillo (in firebirda) bi lahko predstavili in oglaševal na našem
lanpartyju (ki naj bi bil enkrat proti zacetku šolskega leta v
Ljubljani ali okolici)

LP, Ahac
www.slo-comp.net

ps. prej mi je rejectal mail.. mogoče sem z napačnega accounta poslal..
upam, da bo ta prišel.. :)