Zadeva - dobesedno

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Mon Jun 16 11:08:25 CEST 2003

Zivijo,

Res se mi zdi, da bi bilo tudi tiste, ki le berejo, to pametno vprasati,
ker to zadeva pravzaprav vse prijavljene, ki imajo v nastavitvah
nastavljeno, da zelijo prejemati posto.

Sicer pa, jaz imam nastavljene filtre, tako da sem bolj ali manj proti
uvedbi tovrstnega stringa ... ker potem bi bilo nickoliko komplikacij v
zvezi s "Re"-ji in podobnim.

Janez Trenz pravi: