Zadeva - dobesedno

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Mon Jun 16 00:44:16 CEST 2003

jou!

Mah ti si mi ena lenoba. Gre se za filtriranje, ker pa
ga sam ne uporabljam (no ja), je predlagatelj zadeve
Jure (odvisnik od filtriranja sporocil).

Aktivni smo trije: Aleks, Jure in Jaz. Tebe ne
stejemo. Ce bo vecina aktivnih ZA (torej 2), potem,
pride do spremembe.

Zacnemo stetje: 2 (ker je tudi Jure ZA).

In, glejgazlomka, ze smo prisli do vecine! Ce ima kdo
kaj proti, se lahko pritozi varuhu clovekovih pravic.

=====